Okulary a wizerunek w zawodzie [Metamorfozy blogerek]

Okulary potrafią zmienić człowieka nie do poznania. Czasami właśnie ten jeden detal może zaważyć na całości i wpłynąć na to, w jaki sposób będą nas odbierali inni ludzie. Dziś przedstawię wam kulisy sesji zdjęciowej „Wizerunek w zawodzie”, w której wzięło udział sześć wyjątkowych kobiet. Moim celem było podkreślenie ich piękna i charakteru, a za główne narzędzie do realizacji tych zamierzeń obrałam oprawki okularowe. Co z tego wynikło? Sprawdźcie!

Jak pewnie wiecie, pierwszy kwartał tego roku upłynął mi pod znakiem organizacji dwóch sesji zdjęciowych, których motywem przewodnim była metamorfoza. Były to sesje nietypowe, ponieważ tym razem przed obiektywem – zamiast mnie – zaprezentowali się moi goście, a ja mogłam oddać się mojemu ulubionemu zadaniu: doborowi opraw.

Pomysł na te wydarzenia zrodził się w zeszłym roku – i to z waszej inspiracji! Dostałam od was wiele wiadomości, w których pisaliście, że do mojej twarzy zdają się pasować wszystkie typy okularów. Czy to prawda? Nie do końca. Rzeczywiście, wiele modeli pasuje do mojego typu urody i kształtu twarzy, nie dotyczy to jednak wszystkich opraw. Musicie mieć świadomość, że do sesji wybieram tylko te oprawki, które dobrze na mnie leżą. Ale efekt idealnego dopasowania może osiągnąć każdy użytkownik i każda użytkowniczka okularów. Wystarczy prawidłowo przeprowadzony dobór.

Należy przy tym pamiętać, że okulary nie są akcesorium o neutralnym charakterze. Nasz ostateczny wybór ma bardzo istotny wpływ na wizerunek – także zawodowy. I to właśnie chciałam wam zademonstrować podczas sesji zdjęciowej „Wizerunek w zawodzie”, która odbyła się w styczniu.

Dwa bieguny. Metamorfoza wizerunku w zawodzie

Do udziału w tym przedsięwzięciu zaprosiłam sześć wyjątkowych, znanych i cenionych kobiet, które reprezentują różne zawody. Choć każda z nich realizuje się w innej dziedzinie, łączy je jedno: wszystkie muszą lub powinny nosić okulary. Fakt ten postanowiłam przekuć w główny atut moich modelek, inspirując się zawodami, jakie wykonują.

Z dumą przedstawiam wam bohaterki sesji „Wizerunek w zawodzie”. Przed obiektywem stanęły: optometrystka Justyna Nater (Dbaj o wzrok), prawniczka Katarzyna Łodygowska (Matka Prawnik), lekarka Magdalena Krajewska (Instalekarz), redaktorka, wokalistka i gitarzystka zespołu rockowego Porcelain – Anna Wencławska, psycholożka Barbara Ratajska oraz dietetyczka Daria Rybicka (Daria Rybicka – Lifestyle).

Każda z zaproszonych przeze mnie pań zaprezentowała się w dwóch modelach okularów – by w pełni ukazać możliwości metamorfozy wizerunku.

PR-ofesjonalny wizerunek, czyli okulary dobrane zawodowo

W warszawskim studio fotograficznym Chmury, gdzie odbyła się sesja „Wizerunek w zawodzie”, styliści zajęli się odpowiednią garderobą, fryzurami i makijażami modelek, a ja zadbałam o dobór opraw. Być może, oglądając poniższe zdjęcia, odniesiecie wrażenie, że praca na planie to bułka z masłem. Nic bardziej mylnego! To było dziesięć godzin ciężkiej (ale jakże satysfakcjonującej!) pracy.

Dziewczyny poradziły sobie z nowym wyzwaniem doskonale, a efekty naszych wspólnych wysiłków były iście zjawiskowe i zaskakujące. Dziś zapraszam was do obejrzenia kulis sesji „Wizerunek w zawodzie” – jej owoce będę zaś sukcesywnie prezentować wam w kolejnych wpisach. Przedstawię też szerzej temat wizerunku w zawodzie.

Sesja „Wizerunek w zawodzie” odbyła się pod patronatem medialnym czasopisma branżowego „Optyka”. Partnerami wydarzenia zostały firmy: Hoya Lens Poland, Optic Collet, Eschenbach Optik Polen oraz INDIGO. Wszystkim zaangażowanym serdecznie dziękuję za współpracę!

Stylistka opraw okularowych: Patrycja Grzybowska
Fotografka: Magda Lassota
Makijażysta: Marcin Szczepaniak
Fryzjer: Michał Piłatowski
Stylistka: Anna Kurpas
Asystentka stylistki: Renata Gren
Produkcja: Stylistka opraw okularowych

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *